Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 18 september 2009

Konferens med jobbet hela dagen

Av Louise - 18 september 2009 22:05

Idag åkte jag både buss och tunnelbana in till stan. Det är inte varje dag jag gör det.

Vi satt på Berns och hade konferens ända till klockan 16 sedan var det dags att åka spårvagn. Det var bara vår spårvagn, där satt vi och åt italiensk buffé och drack lite sprit. Några drack mer än andra och vi som ville ha alkoholfritt alternativ fick köpa det på Pressbyrån. En liten miss av de som anordnade resan, inte så liten heller.


När vi åkt mellan Djurgården – Norrmalmstorg några gånger så började jag och Elinor tröttna. Det mest spännande som hände var att Sussi trodde Jojje försvunnit på Spårvagns garaget eller när spårvagnen och en SL buss satt fast i varandra utanför Berns.


  


När jag kom fram till Gullmarsplan med tunnelbanan så var det 9 minuter innan min buss skulle komma så då gick jag hem istället. Jag gick in på gården precis när bussen åkte förbi mig, det var skönt med en promenad efter ha suttit stilla hela dagen.


Nu är jag trött så det är lika bra att gå och lägga sig.


  

 
 
sussilull

sussilull

19 september 2009 10:16

Ja tack för en trevlig kväll :-)
Jojje kom ju tack o lov till rätta ;-)
Jag kände mej som Bo Derek i Blåst på konfekten när jag dörrarna till Spårvagnsdepån öppnades och Jojje kom ut. Jag kastade mej ju i hans armar *asg* .
Skönt med en promenix. Vi tog ett varv till med spårvagnen och sen åkte även vi hem. Tror som du att många har en ordentlig huvudvärk idag.

http://www.sussilullolitetill.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards