Louise Dagbok

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Louise - 2 oktober 2009 21:36

Andrew har uppdaterat sin facebook sida med nya bilder.

Det är hur underbart som helst. Längtar varje dag tillbaka till båten och hajarna.

Kolla in bilden då två hajar simmar mot buren, vilken jädrans kick. Love it!


Av Louise - 2 oktober 2009 21:34

Idag är det dag 2 av 70. Var lite stel i morse igen, men jag vet att det kommer att släppa. Speciellt vid 10.30 tiden då det är massage.

Vi har fördelen att få massage på jobbet, det kostar oss bara 100 kronor per halvtimme. Jag får massage på mina ben och fötter, jag behöver verkligen det för mina ben värker rätt ordentligt under dagarna. Om jag kunde så skulle jag vilja ha massage varje vecka. Men jag har nog inte råd med det.


Men när det var dags för massagen så blir man lite nervös. Anna som vår massös heter är rätt hårdhänt, eller hon masserar med lite tryck. Jag som är väldigt känslig gråter efter några sekunder. Jag börjar nästan då hon bara tittar på mina lår, då är det tufft ska ni veta. Jag har tydligen väldigt dålig blodcirkulation och det är det som hon jobbar på. Trycker ut blodet i benen till fötterna, hon går ner till skelettet för att få ut allt blod. Nä, så är det väl inte men nästan måste jag säga. Jag kan berätta att när det gör som ondast så är jag uppe i brygga och har sträckt min hals några gånger. Så nästa gång måste jag få massage även där.

Men efteråt känns det bra. Jag känner mig rätt bra i några dagar.


Till lunch blev det kyckling med cashewnötter, jag köpte två för då har jag även till middag.


Kyckling med cashewnötter  


På fredagar slutar vi ju klockan 15 och det är ju stört härligt. Direkt när jag kom hem böt jag kläder och satte igång min Ipod, nu ska det promeneras. Jag gick i 45 minuter och det kändes bra, när jag sedan kom hem så somnade jag direkt i soffan. Där sov jag i nästan 1 timme, jag var tydligen trött.


Har sedan legat där och slappat hela kvällen. Elinor messade att Stig Larssons nästa film var otroligt bra, får planera in den någon dag. Nä, om man ska palla sig tillbaka till soffan då.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards