Louise Dagbok

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Louise - 15 oktober 2009 22:25

Idag efter jobbet åkte jag och träffade Carina. Jag har skött mina naglar galant under de här 3 veckorna. Inte en nagel har gått sönder eller lossnat, det är bra jobbat. Men så sitter vi och limmar i hundra nitti också när jag väl är där.


Jag fick ju låna ett grönt fint nagellack av henne, nu gav hon mig det. Det var väldigt snällt av Carina, jag fick även liten present. Jag fick två chokladkakor, mörk fin choklad. Jag ska provsmaka en kväll med en kopp kaffe, det är gott tillsammans.


Pratade med mormor och berättade att jag beställt smörgåstårta till på lördag. Nu tror tanten att vi både ska äta kassler och sedan smörgåstårta. Hon och morbror lär få i sig det men jag gör det inte, men jag får väl jobba lite först. Dags att sätta upp vindskyddet på altan. Snart kan snön komma säger de.


Bokade tid för vinterdäck också, bra att ha gjort det så man får tid. Jag ska ju lämna ifrån mig bilen i 1 vecka sedan när de ska laga skadan. Men då får jag hyrbil under tiden, hoppas jag får en stor bil.


Nu har jag sett Criminal Minds och jag är inte riktigt nöjd med avsnittet. Det var väl okej men inte bra. Vi får väl se nästa torsdag hur det går, jag får helt enkelt vänta och se.


I morgon är det thai till lunch. Jag köper nog även en till middag, det är jag värd.


  


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards