Louise Dagbok

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Louise - 20 oktober 2009 21:04

Idag jobbade jag på bra, fick iväg det jag ville få iväg och fick lite svar från gårdagens utskick. Elinor övertalade mig att gå och köpa thaimat idag, jag är inte så svår att övertala tydligen. Hon bjöd även idag på godsaker till fikat, attans otur. Men jag var duktig och tog bara en sockerkaksbit.

Fick ett mail att min film var på väg, hoppas den ligger i hallen när jag kommer hem. Det gjorde den, en mycket efterlängtad film. Tillbaka till Eden, en cultfilm. Jag har letat som en galning efter den, har till och med budat på Tradera men gav upp vid 200 kronor. Nu fick jag den för 199kronor. Jag längtar till jag har en hel dag hemma i soffan då jag kan mysa med den. Kanske söndag, då är jag säkert helt slut efter haft alla tre barn en hel dag.


Tillbaka till Eden  


Åt lite blodpudding till middag, räcker till matlåda i morgon också. Har ont i kroppen idag, gick en promenad efter jobbet men det verkar inte hjälpa. Varje knapptryckning på tangentbordet värker, jag vill bara ligga ner. Men inte för länge för då gör det ont, jag hoppas de hittar något nästa vecka. När det är så här jobbigt på kvällen är det bästa att bara gå och lägga sig.

Så..


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards