Louise Dagbok

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Louise - 16 oktober 2009 21:59

Idag fick jag massage på axlar och skuldror, det var riktigt skönt. Jag sa till Anna att hon får massera mig lika lätt som om hon skulle massera en 2 månaders baby. Jag har ju sådan värk överallt och just där gör det väldigt ont. Men det gick väldigt bra, nu på kvällen har jag ju ont men bara om jag trycker på vissa punkter.


Det vart kyckling cashewnötter till lunch och jag köpte även en låda till middag. Men först åkte jag till Cervera och köpte en köksmaskin för mitt presentkort. Det ser riktigt bra ut i köket nu med den i hörnet. Jag lovade även pappa att jag skulle ha nybakat nästa gång de kommer till mig.


Köksmaskin  


Jag saknar verkligen min lilla bärbara dator vid soffan, det är lite jobbigt att gå in i skrubben varje gång jag ska göra något. Men det dröjer väl inte så länge tills jag får den. Får jag hoppas. Jag fick mörk choklad av Carina igår, jag tar mig en smakbit ikväll till kaffet.


Mörk Choklad  


Idag fick vi oss ett gott skratt också på jobbet, det är en hund som springer i sömnen och han är skitrolig.



Jag har också bestämt mig för att om jag inte får komma och jobba på båten ska jag boka in mig på en tur. Jag får helt enkelt korta ner min tid i Australien för det. Jag har inte råd annars. Det kostar mig 18600kr att vara ute på båten i 3 dagar, så det hänger på Andrew. Jag ska ringa nästa vecka och prata med honom, för så fort jag fått lön så ska det köpas flygbiljett. Men det är tiden i Australien som hänger löst. Vi får se helt enkelt.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards