Louise Dagbok

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Louise - 19 oktober 2009 22:09

Var i tid på jobbet i morse, men jag blev lite orolig när jag var den ända på jobbet klockan 07.50 Som tur var så kom Monica och efter det ramlade resten av ligan in. Puh, jag behöver inte jobba själv idag alltså.


Struntade att gå på promenaden för det regnade och jag hade lite ont i magen. Varför vet jag inte men det har varit alldeles för mycket god mat den senaste tiden. Jag önskar jag kunde strunta i att äta i några dagar så det rensar ut allt skit.


Men, så dukar Elinor och Klas upp till fest på fikat. Hur vågar de? De fyller år helt enkelt. Om det hade varit en vanlig bullängd eller några kakor så hade jag kunnat hoppa över det. Men nu hade Elinor bakat mjuk pepparkaka och kärleksmums. Men i morgon ska jag inte ha något, that’s it.


Bull kalas  


När jag kom hem tog jag en liten promenad ner till Årsta C, behövde handla lite Ipren. Det var skönt med en liten promenad, rensar tarmarna lite. Åt min sallad till middag, sedan tog jag det lugnt framför tv’n.


Jag ska inte ens nämna vem som ringde mig på kvällen och berättade att han druckit. Jag vägrar att svara i telefonen om han ringer igen. Släkt eller inte, no more.

Han driver mig till vansinne, han skulle kunna få mig att börja dricka.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards