Louise Dagbok

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Louise - 18 oktober 2009 20:28

Gick upp tidigt för idag hade Tyrold match i Farstahallen. Klockan 9.30 var det match mot Årsta AIK 2, och vi vann överlägset. Match nr 2 började klockan 10.30 och det var mot GT söder. Den matchen gick inte lika bra, de var bra och vi hade ett dåligt försvar. Men tjejerna var glada att de vann en match.


Hem och äta en smörgås innan jag drog hem till Kristina, Jonas och Kajsa. De bjöd på äppelkaka och kaffe och så hurrade Kajsa för mig. Tack snälla. Jag och Kristina tog en tur runt sjön, det var skönt och det behövdes för min del. Jag svängde förbi och köpte sallad till middag, det blev en till middag i morgon också.

Under tiden jag åt middagen såg jag en Falk film – Leo Galt. Den var faktiskt riktigt bra.


Jag känner mig inte så pigg, har ont i kroppen. Jag längtar tills de får reda på varför jag har ont i kroppen, det är inte långt kvar tills jag träffar läkaren. Men det behöver ju inte betyda att han vet exakt vad det är för fel på mig på första besöket. Men han kanske har en teori.


Jag tar mig en värktablett och går och lägger mig tidigt ikväll. Så får vi se hur jag mår i morgon.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards