Louise Dagbok

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Louise - 13 oktober 2009 21:03

Allt var väl nästan som vanligt på jobbet, lite tystare bara. Inte lika mycket spring på mitt rum som det brukar vara, men ibland kan ju det också vara skönt. Dagen började segt men efter lunch fick jag lite eld i baken och började producera bra saker. Jag kände mig riktigt nöjd faktiskt, bra att förbereda allt innan jag drar tillbaks till Australien.


Har kollat mitt konto idag några gånger, men inga pengar där inte. Jaja, det var roligt så länge det varade. Nu vill jag börja shoppa lite, jag tänkte köpa Ipod högtalarna, lite glas, en köksmaskin och kanske en tv. Jag börjar väl med Cervera.


I morgon efter jobbet åker jag till syster, dags för promenad igen. Det är rätt skönt att gå och snacka lite, sedan åker jag hem och softar i soffan. Nu börjar Secret Millioner på Kanal 9, det hade varit roligt att ha så mycket pengar att man kan dela ut det till vem som helst.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards