Louise Dagbok

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Louise - 23 oktober 2009 20:19

Jag har ju redan berättat att jag har pratat med Andrew idag, det var verkligen jätteroligt. Dagen på jobbet blev lite stressig, det blir lätt det på fredagar när dagen är lite kortare än övriga dagar. Men det gick bra och jag åkte hem nöjd med dagen. Pappa skickade ett meddelande att Criminal Minds är postad och på väg upp till mig.


Kände inte av min värk lika mycket som jag gjort tidigare i veckan, varför vet jag inte men jag kanske får en förklaring nästa torsdag.


Men när jag kom hem så lade jag mig på soffan och vilade en timme, jag var ändå lite trött. När jag vaknade gick jag ner till affären och handlade lite mat, det är tomt i kylskåpet. Det fick bli lite fiskpinnar, potatis och gröna bönor till middag. Jag hittade julmust som jag köpte, det var länge sedan jag drack det. Det blev också lite fredagsmys godis, bara lite.


Julmust   Fredagsgodis  

Kollade på de 3 sista avsnitten av säsong 2 på CSI Las Vegas. De var riktigt bra, jag diggar Warrick Brown. Nä, nu ska det nattas för i morgon är en stor dag.


  

Av Louise - 23 oktober 2009 06:59

När klockan ringde klockan 06.00 i morse hoppade jag upp från sängen, inte av rädsla utan av ivrighet. Nu ska jag ringa till Andrew och det är 9,30 timmars skillnad så det fungerar bäst tidigt på morgonen.

Jag satte mig framför datorn med både deras hemsida framme och facebook, ifall han vill prata datum.

Det var roligt att höra hans röst igen, "Hello, Andrew Fox speaking".

Stackarn har fått problem med båten, kompressorn som används till dykarna har gått sönder och båtens ägare vägrar laga den utan vill sälja båten. Så Andrew jagar nu en ny båt eller försöker prata ägaren till ett annat beslut. Men han hoppades att det fortfarande är Princess II som gäller när jag kommer i januari.

Han frågade när i januari jag ville komme, spelar ingen roll svarade jag. Du vet bäst!

Jag förklarade hur läget är med pengar, flygbiljett osv och han förstod.

Jag skulle ringa honom om några dagar igen så skulle han ha ett svar, han var tvungen att lösa detta problem först som han hade.

Så det blir ett nytt samtal till Australien nästa vecka, stackars min telefonräkning.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards