Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2009

Criminal Minds är på väg till Stockholm

Av Louise - 23 oktober 2009 20:19

Jag har ju redan berättat att jag har pratat med Andrew idag, det var verkligen jätteroligt. Dagen på jobbet blev lite stressig, det blir lätt det på fredagar när dagen är lite kortare än övriga dagar. Men det gick bra och jag åkte hem nöjd med dagen. Pappa skickade ett meddelande att Criminal Minds är postad och på väg upp till mig.


Kände inte av min värk lika mycket som jag gjort tidigare i veckan, varför vet jag inte men jag kanske får en förklaring nästa torsdag.


Men när jag kom hem så lade jag mig på soffan och vilade en timme, jag var ändå lite trött. När jag vaknade gick jag ner till affären och handlade lite mat, det är tomt i kylskåpet. Det fick bli lite fiskpinnar, potatis och gröna bönor till middag. Jag hittade julmust som jag köpte, det var länge sedan jag drack det. Det blev också lite fredagsmys godis, bara lite.


Julmust   Fredagsgodis  

Kollade på de 3 sista avsnitten av säsong 2 på CSI Las Vegas. De var riktigt bra, jag diggar Warrick Brown. Nä, nu ska det nattas för i morgon är en stor dag.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards