Louise Dagbok

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Louise - 14 oktober 2009 19:53

Nu har jag varit i tid till jobbet två dagar på raken, det är riktigt duktigt. Idag gick jag en promenad också på lunchen, det är ju syftet med 1 timmes lunch. Det var friskt, blåste lite kallt men det kändes bra efteråt. Det var så lugnt på jobbet, inte många samtal alls. De som hamnade på mig löste jag snabbt, kanske för snabbt. Jag borde vara långsammare, då har jag ju mer jobb. Jag var absolut inte lika duktig som jag var igår, måste skarpa mig helt enkelt.


Efter jobbet åkte jag hem, käkade och tog det lite lugnt i 20 minuter. Sedan drog jag ut till Tyresö och gick ut med hunden och syster. Jag börjar ana en semester på gång, hon vill att jag ska ta Kevin till jobbet. Hm, vi får väl se hur det går med det.


På väg hem från Tyresö pratade jag med Sussi och hörde hur det gått för henne. Allt bra där borta i Uddevalla, skönt för henne. Mätt var hon också, det var ju också bra. Jag svängde in på Ica Globen för jag har ju missat att beställa en smörgåstårta till mormor på lördag. Aj aj aj, jag fick lämna ordern men ska kolla i morgon bitti om det är okej. Det får vi ju hoppas annars får jag pisk. Hon är riktigt sugen på smörgåstårta nu.


Nu ska jag kura ihop mig med vithajen i soffan, han tar för stor plats i sängen och får från och med nu sova i soffan. Vi får väl se…


  

Av Louise - 14 oktober 2009 12:28

Den här vandringen gjorde jag förra året och jag älskade varje sekund av det.


Av Louise - 14 oktober 2009 12:20

Stockholms takvandring


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards