Louise Dagbok

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Louise - 22 oktober 2009 20:50

Vaknade och kände att det här är ingen bra dag. Jag hade värk i hela kroppen och en huvudvärk som skulle kunna stoppa vem som helst. Men jag går upp, alldeles försent men åker till jobbet och är där i tid. Idag var det en djävulsk dag, hur mycket som helst. Vi var i och för sig bara 3 stycken på supporten men sammanlagt hade vi många fler samtal än i går. Det är inte vanliga samtal utan det är kunder med konstiga problem, varför just i dag. Hade ont i både armar och ben hela dagen, hoppade över promenaden vid lunch för jag skulle ju ta en promenad på kvällen. Men efter jobbet så kände jag att jag inte kommer att kunna gå någonstans, jag vill bara lägga mig ner och vila.


Nu gjorde jag det och det kändes bättre. Nu är jag snart på väg och hämta syster på flygplatsen. Jag har fixat så pappa spelar in Criminal Minds, skönt då kan jag kolla på det nästa vecka.


Oj, nu är klockan mycket, dags att dra.


  

Av Louise - 22 oktober 2009 09:04

I kväll ska jag hämta min syster på Bromma flygplats och kommer då att missa Criminal Minds.

Jag försökte få henne att ta ett tidigare eller senare flyg men det gick inte. Varför erbjöd jag mig att hämta henne?  Hon tycker det är helt rätt om jag missar det när hon missar det.


Pappa, kan du spela in Criminal Minds klockan 21 på kanal 5 och skicka den till mig sedan?


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards