Louise Dagbok

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Louise - 3 juni 2009 19:39

Nu börjar det bli spännande i boken, jag lyssnar på Liza Marklund. Jag har inte mycket kvar nu, kanske bara en promenad. I morgonbitti ska Leif hämta mig kvart över 7, men jag hinner ta en promenad innan det.

Idag var det lite lättare på jobbet, kan vara för att tjejerna var lite glada. Jag blev lite chockad när en kollega ansökte om mer semester i sommar. 3 ½ vecka till och då skulle vi bli underbemannade 2 av dessa veckor. Hur tänker hon? Jag har ansökt om ledigt på fredag, jag har inte fått något svar än. Det är bara en 12 dag men vi får se om jag får det i morgon, det vore ju kul att veta någon dag innan om jag ska jobba eller inte. Det kan ju inte vara så svårt att säga Ja eller Nej. Jag ska in till stan och fixa lite. Jag ska till Kilroy Travel och fixa visum, jag ska till Waterhouse och köpa en ny mask, till en fotoaffär och köpa digitalkamera batterier, stödstrumpor och sedan lite smått och gått.

Men jag hinner allt efter 12 också, men vi får se.

 

När jag slutat så åkte jag och handla lite mat, det blev mycket sallad. Nu har jag så jag kan göra tonfisksallad några dagar. Men när jag kom hem så gjorde jag varma mackor, det var länge sedan. Jag lade mig och vilade lite efter maten, läste ut en bok som jag hade några sidor kvar på.

 

Nä nu ska jag sätta igång med husförhören.

Hörs i morgon kompisar.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards