Louise Dagbok

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Louise - 9 juni 2009 21:24

När jag vaknade i morse så var jag bra trött, jag ställde om klockan och började vända mig om. Men då sa en röst inom mig att res på dig ditt feta arlse, gå ut! Det är inte så jobbigt.

 

10 minuter senare stod jag utanför porten, och det började regna. Men nu står jag här så det var bara att fortsätta gå. Inga pengar hittade jag idag men det var en skön promenad. Jag hämtade upp killarna från Konsum Nord och åkte till jobbet.

 

Idag höll jag på med en bonnierkurs, powerpoint grund. Det var riktigt körigt, men jag lyckades efter några timmar. Nu har jag ”bara” Access grund och advance kvar, men jag tror inte jag kommer att klara dem. Sussi gjorde det och det var verkligen duktigt gjort av henne.

 

När jag åkte hem så såg jag en kille på en cykel kommande emot mig, jag känner den killen tänkte jag. Men när han kom närmare så märkte jag att det var ju killen jag fotograferade i Götgatsbacken när jag var ute på Streetphotography. Det var lite roligt att jag trodde att jag kände honom.

 

Hem och kolla facebook och då hade Andrew skrivit in om den senaste turen. Det var ena tuffa killar han fotograferat. Jag skrev till Andrew att han får låsa in en haj i en bur till mig.

Det som var roligt var att det var folk på den här turen som var med mig på sista turen. Jag är jätteglad över att de nu äntligen har sett vithajarna. Men snart är det min tur.

 

Nu har jag hämtat tvätten och nu ska jag ta det lite lugnt.

Sov gott kompisar.

Av Louise - 9 juni 2009 19:49

Winter may have arrived, but the shark action continues to get hotter!! Enter the big boys..... Guy, IMAX, 5m long Mulga and super heavyweight Jonny returns for his triumphant 10th season in a row!

These regular big boys, known to us for many years, were joined with a few newly identified lovely ladies and a couple of new mates making a total of 14 sharks for the trip. This could not have happened to a more deserving group, thanks guys!

Thank you Mike for a great new game to play onboard and congratulations to Donna for completing Rodneys 10 piece puzzle with no clues!

Cheers RFSE Team

(Kolla in bilderna, klicka på första bilden. Det är en bild på en kvinna och tre män i dykardräkter, de var jag ute med på förra turen. Jag är så glad för deras skull.)

Av Louise - 9 juni 2009 15:33

En av passagerarna har spelat in en film från hans trip. Här ser ni att när han var nere så fanns det faktiskt vithajar där.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards