Louise Dagbok

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Louise - 23 juni 2009 22:20

Det var lugnt på jobbet, bara ledningsmöte före lunch annars bara ett och annat enstaka supportsamtal. Vi satt ute idag också på lunchen, men idag var det riktigt hett. Det är så tråkigt att jobba när det är lugnt, man bara väntar på nästa samtal. Men jag blev klar med alla mappar, nu har vi mappar året ut. Men vad ska jag göra i morgon, jo jag har ett kundbesök med Leif. Det ska bli trevligt.

 

Efter jobbet så åkte jag hem och åt lite middag. Men sedan började jag städa igen, nu kan ungarna sova i badrummet om de nu vill det. Jag har packat klart också, känns som att jag har lite för mycket med mig. Det blir väl så när handbagageväskan är packad med två kameror, ett undervattenhus och en dator. Lite trångt och lite för tungt. Jag vågar inte packa ner undervattenhuset i resväskan för tänk om jag inte väskan kommer fram. Då blir det inga bilder.

 

Nu är jag trött så god natt kompisar.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards