Louise Dagbok

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Louise - 22 juni 2009 21:32

Har sovit bra inatt, trodde inte det riktigt. Jag var så stressad igår att jag fick en känning av en panikattack. Jag måste ta det lugnt, måste säga nej när jag inte orkar mer.

 

Men hur lugnt kan man ha det på jobbet då, förmodligen lugnare än vad det är just nu men jag som är van att ha mycket att göra får panik. Jag började med de saker som man gör under sommaren, det som är skittråkigt men måste göras. På lunchen satt vi ute och åt, solen sken och jag behöver mycket sol nu. När jag kollar hur många grader det är i Australien just nu så blir man lite rädd. Det är väldigt kallt där nere nu, men jag kommer ju tillbaka till värmen hoppas jag.

 

Åkte hem och gick och handlade direkt. Jag ska ha lax till lunch i morgon. Det får bli lite kokt potatis och sallad till, perfekt att sitta ute och äta om det är sol i morgon igen. När potatisen stod på spisen satte jag igång att diska, jag som hatar att diska. Men nu är det klart, jag dammsög också. Tog det värsta i kök och vardagsrum (måste ta en gång till), men jag passade på att skura golvet i köket också. Nu luktar det Ajax, då är det förhoppningsvis rent. Drar en sista gång på söndag, jag tycker om att ha det städat när jag kommer hem.

 

Nu visar de Criminal Minds, men det är ju måndag. Det är en repris men de är lika bra. Alla avsnitt av Criminal Minds är bra, så är det bara.

 

I morgon är det lite jobb sedan hem och städa resten. Jag ska ut och äta middag med Bosse en kväll också, ska jag göra det på torsdag kanske. Ska höra med honom.

 

Nu säger jag god natt kompisar.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards