Louise Dagbok

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Louise - 4 juni 2009 23:47

Another great happy group of mostly experienced divers enabled us to run many cage trips to the ocean floor in our special submersible cage and escape the choppy seas this particular date. Night dives also produced action soon after sunset!

Av Louise - 4 juni 2009 23:21

Hur länge kan man ha disken odiskad innan kackerlackorna kommer? Jag chansar på några dagar till. Jag hann inte i morse heller, inte heller på kvällen. Jag är en väldigt buzy kvinna, jag reser över hela Sverige på kvällarna. Först började jag med en resa till Gävle med min kollega Leif, vi skulle hälsa på en kund. Vi var lite tidiga så Leif sprang in på Biltema och Jula innan vi var på plats. Men väl där så var det väldigt trevligt, det var länge sedan jag träffade så nöjda kunder. Vi åt lunch med dem på Läkerol Arena, Brynäs hemmaplan. Det var lite läskigt att gå in där men sedan såg jag att de hade 50 % rabatt på allt i Brynässhoppen, då kan det ju inte gå så bra. *asg*

                                         

Jag var hemma rätt tidigt men jag åkte inte tillbaka till jobbet, jag var lite trött och hade huvudvärk. Men istället för att lägga mig ner så startade jag datorn och letade vidare efter släktingar. Men sedan åkte jag till Carina och fixade mina naglar, nu har jag rosa naglar. När jag kom hem så gjorde jag lite middag för magen knorrade en del. Det blev prinskorv, potatis och stekt ägg, det var jättegott. Mormor ringde och var ledsen, hon hade strömavbrott. Hade haft det i några timmar, det började bli kallt. Men hon ville att jag skulle ringa till Vattenfall men jag slog upp det på datorn. Strömmen skulle komma tillbaka vid 20.30 Sedan var det dags att starta datorn igen, hade en liten paus då jag kollade på Criminal Minds. Sussi kom upp på msn, vi snackade lite men sedan var det dags att sluta. Ringde och kollade med mormor om strömmen kommit tillbaka, jag hörde att hon lyssnade på radion så det var lugnt.

 

I morgon är jag ledig, skönt. Jag ska försöka gå upp tidigt och gå morgonpromenad i alla fall. Men sedan blir det shopping på stan.

 

Hörs i morrn kompisar.

P.s

jag är lite avis på Hanna Graf som just nu ligger på min strand i Puerto Banus. D.s

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards