Louise Dagbok

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Louise - 2 mars 2010 20:51

Jag gick upp när klockan ringde vid 06.30 i morse och jag gjorde frukost. Tvättade mig och klädde på mig men när jag satte mig för att äta så kändes det inte okej. Tog febern och jag hade fortfarande över 38 grader i höger öra, så jag klädde av mig och gick och lade mig igen.


Idag har jag verkligen försökt kurera mig, ätit ipren legat på soffan. Jag har tittat på säsong 6 av CSI, börjat lite grann på säsong 7. Doktor Anna ringde och berättade att jag inte har något propp i lungan, det var ju skönt att höra. Men jag anade väl det redan igår när killen på röntgen sa att allt var lugnt. Men det gör ont och jag vill inte att det ska göra ondare. Men det verkar hjälpa med ipren, det är bättre idag än det var i går.


I morgon ska jag till banken klockan 17 och få ett nytt bankfack. Får inte missa det mötet så jag måste till jobbet i morgon. Sista jag var ute och åkte när jag var hemma och var sjuk blev det ju lite snack på jobbet, så jag försöker undvika detta igen. Hoppas bara jag mår bättre och inte blir sämre tills i morgon. Men jag vill väl inte att mina kollegor ska göra detsamma så det är ju bara bra om jag undviker detta.


Snart är klockan nio och det är väl dags att gå och lägga sig.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards