Louise Dagbok

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Louise - 20 mars 2010 18:53

 Satt uppe till 00.30 igår och letade släktingar och jag hittade en ny från 1600-talet. Satt och renskrev allt igår och jag tänker nu köpa en fin bok där jag ska få in allt som jag sedan kan lämna ifrån mig till systers flicka Michelle. Från henne så har hon 8 generationer mammor bakom sig, det är helt otroligt. Man kan säga så här: mammas mammas mammas mammas mammas mammas mammas mamma eller mammas mormors mormors mormors mor.


Jag gick upp vid 9.30, skönt att få sova lite. Åt lite frukost och då ringde bästisen Lise och berättade att hon är redo för New York nu, eller i maj som vi bestämt. När jag ätit frukost så satte jag mig framför datorn igen och började.


Nu slutade jag och klockan är 18.30, det är helt otroligt. Jag har ingen aning om det har varit fint väder eller om världen har gått under. Jag sa till min andra bästis Pia att det här är den bästa bantningen, jag glömmer nämligen bort att både äta och dricka. Nu är det väl dags att äta något, men kanske inte. I morgon ska jag och Pia på brunch och då ska vi ju äta mycket. Men, jag känner mig lite hungrig faktiskt, bara lite mat.


Min kamera är nu såld och jag har fått in lite pengar på kontot. Jag fick ett mail fån Internetgirot att köparen har godkänt varan och att pengarna är på väg. Men sedan ringde Uffe och berättade hur nöjd han var med kameran. Han sa att den är ju som ny och att han nu längtar tills isen släppt så han kan använda undervattenhuset. Lycka till Uffe!


Pratade med syster och hon hade två lådor kladdkakemuffins med sig hem, hon la säkert undan dem från att säljas. Hon säger att hon inte gjorde det men med den där familjen vet man aldrig. De slukar kladdkakemuffins där borta, men det är ju bara roligt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards