Louise Dagbok

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Louise - 25 mars 2010 22:47

Det var en riktigt rolig teater/fars vi såg ikväll. Det var ju Pernilla Wahlgrens blogg kväll och de bjöd verkligen på sig själva. De hade kommentarer till allt, de var riktigt roliga tillsammans. En lyckad kväll.

När jag om min kollega var på väg tillbaka till bilen så sa min kollega att det kanske går att tvätta bilen nu. Jag berättar att jag tvättade min i går kväll och att killen på macken kommenterade att jag väntat för länge sedan sist. Men ren blev den i alla fall.


När vi närmar oss bilen så säger hon att oj vad ren den är. Jag tittar upp och säger kolla vad mycket fåglar det sitter i trädet ovanför bilen. Samtidigt så slänger vi oss in i bilen för vi vill inte ha fågelskit på oss. Men, men min bil klarade sig inte. Lilla delfinen var pepprad, va faaan åt dessa fåglar igår kväll. Hur kan de ha hunnit med att skita ner min bil på 3 timmar.

Det var bara att åka tillbaka till macken och tvätta bilen igen, nu har jag ju klippkort där så snart har jag en gratistvätt.


  


  


  


Men nu är det sängen som gäller, upp och träna i morgon bitti.

Av Louise - 25 mars 2010 17:03

 Åkte och lämnade in bilen på service i morse och Elinor var snäll och hämtade mig. Var på jobbet i tid, det trodde jag aldrig men ibland har man fel.


Hjälpte en kund på förmiddagen och sedan lånade jag en bil och åkte och hämtade min Louise ring. Nu sitter den fast på fingret, riktigt fast.

De andra på jobbet åt våfflor till lunch, jag köpte en kebab på vägen. Den var riktigt god, det kanske får bli Palmyra till middag i morgon.


Efter jobbet fick jag lift till bilen, den var klar på sin service. När jag kom hem och öppnade dörren slog en skitlukt mig rakt i huvudet. Det luktade avlopp och jag blev direkt orolig och gick till toan, där upptäckte jag att toan har sugit i sig allt vatten. Efter jag spolat så blev det bättre men jädrans vad det luktar. Nu måste jag äta lite middag för i kväll ska jag och Monica på teater. Jag fick biljetter av Pia till Bruden som visste för mycket, och det är i kväll. Så det är snabba puckar.


Så vi hörs i morgon om hur det var.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards