Louise Dagbok

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Louise - 19 mars 2010 23:45

Uppe med tuppen som vanligt och träna, det kändes helt okej. Har känningar i vaden och den är lite svullen, få ta ett snack med Anna idag.

Anna masserade mina ben och vi kom fram till att jag verkligen binder vätska och måste få hjälp med det. Jag bad henne massera mina axlar de sista minuterarna för jag spänner mig när hon masserar benen. När hon gjorde det kom vi fram till att jag behöver en riktig omgång här uppe, knutar överallt.


Efter massagen var det dags för lunch, idag blev det thai och det var som vanligt gott. Ett litet möte hann vi också med och där är vi på gång med något stort, hoppas jag.


Varje fredag brukar de som sköter köket bjuda på något gott, det är min vecka kan jag säga. En speciell utvecklare ( no name) har trackat oss hela veckan och vi har bara låtsats som ingenting. Men idag ska han få. Anki köpte färska hallon och jag hade bakat kladdkakemuffins (nähä) till alla. Elinor var med och fixade till fikat och det blev en hit.



  

Men nu blir det inge mer kladdkakemuffins för mig, på bra länge.


Efter jobbet åkte jag till syster och lämnade Tyrolds kladdkakemuffins. De ska sälja i deras kafeteria i morgon, det är ju bra för laget. När jag körde in på parkeringen såg jag att mitt jobbs tejp har kommit till användning, fungerar till allt.


  


Hem och ta det lugnt, den här helgen ska jag bara slappa. Förra helgen så var jag ju ute och åkte hela helgen men nu ska jag vara hemma, åtminstånde på lördagen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards