Louise Dagbok

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Louise - 24 mars 2010 19:41

Gick upp tidigt och idag ska det plågas, jag gick i 55 minuter och det var riktigt jobbigt. Men efteråt känner jag mig rätt nöjd, det jobbiga är att jag får så ont i kroppen efteråt. Den blir så stel att jag har svårt att röra på mig.


Allt var rätt lugnt på jobbet idag, hade ont i huvudet och gick hem lite tidigare. Åkte och tvättade bilen för i morgon ska den i på service och jag vill lämna in en ren bil. Handlade lite mat och det blev korv med bröd till middag. Så att det börjat komma upp lite blommor nedanför balkongen, ni ska få följa dess uppväxt under våren.


  

Blå krokus ser det ut som.


  

Här är nog lite av varje.


Fortsättning följer i morgon.


Var så trött så jag lade mig på soffan och vilade en stund, och slocknade. Men jag vaknade av att mobilen buzza, det var en kollega som ville snacka lite. Men det var tur, då missade jag inte tvättstugan.


Fick min deklaration idag och det var trevliga besked. Men det visste jag nu nästan för att jag betalar ju ändå väldigt mycket extra i skatt varje månad. Men nu har jag nästan 10 vithajar till semestern eller så sparar jag dem till min långa semester i vinter. (vithajar = laxar)


Ikväll blir det en tidig kväll, jag är så trött.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards