Louise Dagbok

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Louise - 22 mars 2010 21:46

Jobbade på som vanligt, en vanlig dag på jobbet. Som började med en promenad på bandet. Fick rätt ont i nacken efter stund vid datorn, tur att Anna kommer nästa vecka. Finns det en ledig tid så tar jag den, det behövs.


Gick ner och pratade med ”Lilla Italienaren” idag, beställde kycklingsallad med tzatziki. Det kan jag nog äta flera gånger den här veckan, det blir svårt att få ihop en matlåda när jag inte äter middag hemma.

Efter jobbet åkte jag hem och vilade en stund men sedan åkte jag till Nettan, min svägerska. Hon hade ljusparty och det var 16 personer där, gott med kanelbulle kan jag säga. Jag hittade faktiskt lite grejor, en present till syster blev det också. Sedan hade hon en lottdragning, man betalade 50 kr per lott och sedan drog de en vinnare som vann alla pengar från försäljningen av lotterna. Jag hade lott nummer 46 och det var lott nummer 45 som vann och det var Cissi. Cissi är min brorsons flickvän, så vi höll vinsten till familjen.


Sedan hem och ta en macka och titta på CSI, snart ska jag sova.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards