Louise Dagbok

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Louise - 31 mars 2010 20:42

Uppe med tuppen och det kändes helt okej. Idag var vi inte så många på jobbet, de andra var på kurs. Men vi klarade det, man fick ju strunta i fikat osv. Runt halv 4 så dog telefonerna, jag trodde att något var fel på dem men jag och kollegan upptäckte att de inte var det straxt före vi skulle gå hem. Då vaknade våra kunder, men det var väl inte så farligt.


Men huvudet var fullt med jobb och det var tufft. Jag mådde nog inte riktigt bra idag, nervärderade mig själv en del och jag var rätt trött när jag åkte hem. Jag var uppe i varv och behövde varva ner en del innan jag gjorde middag. Sedan kom jag på att jag missat tvättstugan och det var inte bra. Men jag är ju ledig nu i 4 dagar.


I morgon ska jag fixa ögonbryna och klippa håret, sedan får jag inte glömma att jag ska få massage. På fredag blir det fredagsmys och påskmiddag med familjen, det ser jag fram emot.


Nä, snart är det dags för avsnitt 3 av CSI Triologin.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards