Louise Dagbok

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Louise - 10 mars 2010 20:21

Ni som inte varit runt globen på senaste tiden kan jag berätta för att husen där man sålde bilar tidigare snart är borta. För varje dag som går nu så försvinner delar av husen hela tiden. Det kommer kännas konstigt när alla hus är borta, inte bara för att Systemet försvinner.


Idag var jag lite lat på jobbet, jag satt bara och väntade in nästa supportsamtal. Jag hade ett möte klockan 15 men annars var jag inte så aktiv. Lite aktiv var jag väl men inte som tidigare dagar, då har jag arbetat som en gnu. Idag kändes som att det inte var lika många samtal som i går för då hade jag många samtal.


Har kommit fram till att vi (Lise och jag) kommer billigast undan med att boka en flygbiljett till New York och boka hostell på sidan om. Hittade ett trevligt hostell som heter Hostel 104, det såg rent ut och låg i Bronx. Men vi får väl se när dagen kommer då vi ska köpa biljetterna.


Idag när lottonumren drog kände jag att jag hade många av de nummer som drogs. Men tydligen inte, jag hade 3 nummer som vanligt. Jag tycker att det är rätt roligt nu och se på dragningen då man ser hur många som har antal rätt efter varje nummer som dras. Snart kommer det stå 1 vinnare och det kommer vara jag.


Jag tränade inte i morse, kände lite tryck över bröstet igen. Så jag tog några ipren idag igen, vi får hoppas att det släpper tills i morgon bitti då jag är på gång igen.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards