Louise Dagbok

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Louise - 17 mars 2010 19:08

Vaknade vid halv 7, orkade inte åka och träna idag. Har inte sovit bra på natten, hade ont i magen hela natten och den är fortfarande väldigt svullen. Så jag gick upp och åkte till jobbet i mysbyxor för jag fick inte på mig något annat.


Efter en stund på jobbet kom jag på att jag inte ätit min medicin på 3 dagar, jag har glömt dem hemma. Jag gick ner på parkeringen för att åka hem då ”Lilla Italienaren” kom fram till mig. Han sa: Du var inte här i morse, jag har koll på dig?

Jag sa: Orkade inte, låg kvar i sängen.

Han sa: Aha, gör inte om det.

Jag sa: Du vill bara att grinden ska vara öppen när du kommer?

Han sa: Ja, den är så jobbig.

Och så skrattade vi och jag åkte hem och tog min medicin. Sedan jobbade jag på och idag skickade jag iväg vårt första nyhetsbrev. Det tog några sekunder efter jag fick det så var kunderna redan inne och läste. Det var ju hur roligt som helst, hoppas fler läster.


Hem och panta burkar, jag fick ihop 31,50. Det räckte till bullformar och en paprika. Så hem och baka sista satsen kladdkakemuffins, de här blev rätt bra. Mår bättre i magen men den känns lite öm och svullen fortfarande. Nä, nu är det dags att ta det lite lugnt.


Kram på er.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards