Louise Dagbok

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Louise - 30 mars 2010 19:30

I morse var jag på plats och promenerade och idag var boken så spännande att jag inte ville sluta gå. Det händer inte speciellt ofta utan det brukar vara så att jag vill sluta efter bara 20 minuter, men inte idag. Jag stämplade inte in som jag brukar vid halv 8 utan jag åkte till ett hotell i närheten föra att… inte det. Jag var där för att ha internutbildning med jobbet. Vi var halva firman som var där för att se och lära oss vår nya version.


  


Det var trevligt och intressant, men vissa delar är som hallongrodor för mig. Ute vid fikat hade de en popcorn och mjukglassmaskin, de ni!!! På lunchen så fixade Leffe batterier till min stegräknare, det ska bli intressant att se hur många steg jag verkligen går på morgonen.


  


Så det blev en liten mjukglass till fikat, jag åt inte upp hela för jag blir så gasig i magen av laktosen. Det är inte bra för motionen att äta mjukglass, men ibland får man synda. De hade rätt sköna fåtöljer i lobbyn på hotellet, väldigt sköna. Skulle kunna tänka mig två sådana hemma om jag hade haft plats.


  


Efter jobbet åkte jag upp till Dialect i Brandbergen, jag lämnade in min gamla telefon där i mitten av december. Den borde blivit klar för länge sedan, och mycket riktigt så blev den klar i mitten av januari. Nu får vi se om min nya telefon är trasig och behöver lämnas in men vi väntar och ser. Det är inte bra att tappa den i golvet, I promise.


  


Mina blommor växer nedanför balkongen, jag tror att till helgen så blommar det för fullt. Jag kunde inte hålla mig längre, jag köpte en klänning till ikväll, samma märke som sist.


  


Ikväll är det andra delen av CSI Trilogin…

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards