Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 17 april 2009

Äntligen fredag!

Av Louise - 17 april 2009 21:30

Var väldigt trött i morse, kan inte förstå varför för jag gick ju och lade mig jätte tidigt. Men jag gick upp i alla fall och åkte till jobbet. Det var möte, möte och möte. Jag tycker jag hela tiden har en massa möten, det kan vara för att jag bokar in mig på dem själv.

 

Men jag fick en hel del gjort idag, jag och Leif är förberedda inför ledningsgruppsmötet på tisdag. Jag fick hämta min telefon idag också, den har varit på lagning i 4 veckor. Jag hann få in alla inställningar och föra över allt mitt till den innan vi gick hem. Självklart så blev det Kyckling med cashewnötter idag.

 

När jag kom hem i går hade jag fått att jag skulle hämta ut någon på Snusboden i Gullmarsplan. Jag har ingen aning om vad det är men jag hämtade paketet efter jobbet. Sedan tog jag en snabb tur till tatueraren. Nu har jag bokat in en tid för Hajen. *asg* Nu är det dags att smycka foten. Jag riktigt längtar tills jag känner nålen i foten.

 

När jag kom hem så öppnade jag paketet, helt otroligt. Jag har vunnit en DVD film med Criminal Minds Säsong 3. För ett par veckor sedan så gick jag in på kanal 5 och tävlade om att få vinna den. Jag skrev att jag inte skulle klara mig i Australien i 4 veckor utan ett avsnitt av Criminal Minds. Och jag vann, helt otroligt. Jag vann biobiljetter på kanal 4 och nu det här i kanal 5. Jag ska kanske lägga in några kronor på Lotto och hästarna i morgon. Vem vet?


criminal minds


På pappret nedan står det:

Grattis! - Du vann ditt exemplar av Criminal Minds!!!

 
 
sussi

sussi

17 april 2009 22:16

men va kul!! Grattis! Hur ska du nu kunna hålla dej från att titta? Jag menar det är ju två månader kvar tills du åker....*asg*..
Är det nån som ska spela på oddset så är det jag..*asg*.
Ha en bra helg du med.

http://www.sussilull.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards