Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 30 april 2010

Valborg 2010

Av Louise - 30 april 2010 21:37

Grattis kungen!

Idag var jag ledig, eller kanske inte helt. Jag åkte till jobbet tidigt som vanligt och gick på bandet. Sedan fick jag en timmes massage av Anna. Det är så skönt att hon är tillbaka, vi pratar och hon masserar, bästa terapitimmen någonsin. Det är så skönt att prata med Anna, hon lyssnar verkligen när man pratar med henne.


Sedan åkte jag till syster, vi fikade med kaffe och kanelbullar. Lukas tycker om moster när hon kommer med fikabröd. Han vill nog helst ha kladdkakemuffins men han fick nöja sig med kanelbulle idag. När jag åkte därifrån så svängde jag förbi mammas grav och hälsade på. Jag la två stenar jag köpt som det står Älskar dig och Mamma på. Saknar dig väldigt mycket ska du veta.


Jag stannade till på Ica Ringen för att prata med Eva. Det var ju så att i veckan såg jag en person gå ut från Ica Globens personalentre klockan 05.40 med matkassar i händerna. Hon hoppade in i en bil som stod parkerad utanför. Jag känner ju ägaren men jag berättade för Eva först, hon får kolla upp med dem hur det är. Hon har ju jobbat där i många år och hon har vänner där. Jag väntar ivrigt med att höra hur de ställer sig till detta.


Till Gullmarsplan och hämta ut ett inköp på tradera. Jag har köpte CSI Miami Episod 1 och den ska jag hem och titta på. Somnade några gånger på soffan men vaknade när det var dags att äta.


Har nu pratar med syster om morgondagen och känner jag dem rätt så blir det till att gå upp tidigt.


Kram på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards