Louise Dagbok

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Louise - 25 april 2010 20:25

I morse var jag bra trött, missade att ta min medicin i går kväll. Kände av värken i benen på kvällen och det var för sent att ta medicinen när jag kom hem, jag kände ju redan smärta. Och det var verkligen en jobbig kväll, de värkte och var fruktansvärt jobbiga. Men jag somnade till slut ändå men var trött när mobilen väckte mig i morse. Gick upp och ändrade tvätttiden, jag kan ju inte tvätta klockan 10. Då skulle jag behöva gå förbi mina grannar som städar gården, så jag ändrade tiden tills i morgonkväll istället.


Åkte till Långholmen och tog lite bilder för veckans övningsuppgift. Jag skulle ta en porträttbild, en landskapsbild och en bild på en blomma. Så jag tog landskapsbilden/stadsbilden på Långholmen, sedan åkte jag till Årsta C för att hitta några blommor men jag såg inga. Däremot gick jag in i min lilla prylaffär och hittade några fina stenar som hade text på sig. På den första stod den Älskar dig och på den andra stod det Mamma. Jag ska lägga dem på gravstenen nästa gång jag åker förbi.


Snackade med syster om att åka ut till dem och ta bilderna som jag har kvar att ta. Så jag åkte dit och såg några mini påskliljor i backen. Lade mig ner i gräset och började ta kort, hör att något smyger bakom mig. Vänder mig om och ser två katter som ligger och tittar på mig i buskarna. Min brorson Rickard kom över med sin flickvän Cissi, vi satt i huset och pratade när familjen kom hem. De var ute och åkte kanske jag ska säga. Men när de kom så gick jag och Michelle ut och tog några porträtt bilder, hon är riktigt sött.


  

 Julius "The King of Tyresö"



  

Kevin låg på trappan och myste i solen.


Sedan åkte jag hem och fixade lite med bilderna och åt middag. Ser inte fram emot en ny jobb vecka men man måste ju. Vi får se hur den här veckan blir.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards