Louise Dagbok

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Louise - 19 april 2010 21:11

Uppe med tuppen för att gå på bandet. Huvudvärken var borta som tur var, annars hade jag inte gått till jobbet kan jag säga. Men jag var duktig och gick i en timme, ibland är jag inte lika duktig.

Jobbade på som vanligt, började skriva dagbok om vad jag gör på jobbet. Chefen ska se om hon kan lägga fler uppgifter på mig, don’t think so. Nej, jag har nog så jag klarar mig men det är väl bra att se hur effektiv jag är.


Till lunch blev det lite spagetti med köttfärssås och sallad till det. Jag försöker dela upp maten i mindre portioner, den idag var inte stor. Efter jobbet stannade jag kvar och gick på bandet igen, men bara i 45 minuter.

Hem sedan och laga middag och matlådor. Det blev kassler, potatis och sås. Till det kommer jag äta sallad, mycket sallad.


På kvällen skrev jag ett brev till Aresha, det blev ett långt brev med några bilder. Skickade en bild på Lukas när han var påskkärring, hur översätter man påskkärring. Jag skrev en liten historia bakom bilden istället, men annars fungerar det bra att skriva på engelska. Jag använder mig av Google översättning när det blir för krångligt.


Jag håller tummarna för Djurgården ikväll men allt kan hända.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards