Louise Dagbok

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Louise - 9 april 2010 20:47

En låååång promenad på morgonen sedan var jag på gång. Fast jag var trött och seg. Det tog några koppar kaffe innan jag var okej. Sedan riggade jag upp kamera och stativ för idag skulle tjejerna fotograferas. Vi behöver en ny bild på dem. Om jag får säga det själv så fick vi till en bra bild.


Jag fick gå och köpa thaimat själv idag. Men det gjorde ingenting, jag klarar att göra det alldeles själv. Det var lite roligt för de har gjort om så mycket där borta. Det hänger gardiner i fönstren och de har tre olika dressingar, men jag äter bara deras hemmagjorda. Den dressingen med kycklingen är så gott, med en stänk soja också.


Dagen gick fort, jag jobbade på som vanligt. Har förberett mycket inför nästa vecka, jag är ju borta 2 dagar. Jag ska på kurs, det ska bli roligt.


När jag kom hem så började jag rigga orkidéer och kameran, måste få till en bild till övningsuppgift nr 1. Men jag vet inte om det blev bra, måste ut i morgon och fotografera så jag får ihop mina 3 bilder.


Ikväll var det Så ska det låta och jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjort ikväll. Peter Magnusson och Pernilla Wahlgren är helt underbara tillsammans, de bjuder verkligen på sig själva. Man kan se att de har jobbat ihop ett tag, de läser varandra så bra.


I morgon vill jag sova lite så ring inte och väck mig.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards