Louise Dagbok

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Louise - 14 april 2010 20:21

Andra kursdagen var väldigt intressant, det var väl idag allt började. Nu fick man själv man mot man testa hur man är som gruppchef. Jag fick jätte trevlig feedback från de jag jobbade med, jätte roligt.


Det var ett likadant eftermiddagsfikabord idag igen, farligt farligt. Men jag åt inte så mycket lunch idag heller, man måste planera sin dag helt enkelt.


Efter kursen så åkte jag till banken, nu har jag låst lite pengar några år. Bra att spara pengar för framtiden och få mig mer intresserad för mina pengar helt enkelt. Sedan en skön promenad hem. Men efter två dagar stilla sittande och inte ha varit så duktig med att dricka vatten så kändes det i mina ben. Mina vader värkte så in i bängen när jag gick. Vi får hoppas att jag inte känner av det i morgon när jag ska promenera.


Idag fick jag även feedback på mina bilder på fotokursen. Bild nr 2, jag skrev att det var grått och regnigt, promenerade runt och hittade inget att ta en bild på. Det här skrev läraren om bild nr 2.


  


Grått och tråkigt ute. Vad gör man då? Jo hittar en svartvit fjäder, sätter sig på knä nära marken, kryper in riktigt nära, vinklar kameran lite åt sidan och ställer slutligen in skärpan. Och voila, en riktigt intressant och bra bild. Kul att du hittar ett guldkorn i svinstian om man får pratat lite i liknelser.

 

Vad glad jag blev.   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards