Louise Dagbok

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Louise - 8 april 2010 19:37

Idag var dags för promenad som vanligt. Har räknat ut att jag tränat 4 ggr i veckan sedan jag började den 8 februari, förutom den vecka jag var sjuk. Det är helt okej tycker jag, men jag ska öka till 5 eller 6 nu innan jag åker till New York. Men jag får så ont i lederna i fötterna, det är det som är jobbigast.


Fick veta i dag att det var inget ormbett Julle hade, han hade en varböld som var infekterad. Han fick operera in ett rör i kinden, stackars katt.


I morse var jag och fick sommardäck på bilen, fast hur de gjorde det är ett frågetecken. Man ska nämligen ha en låskolv för att det ska fungera, men jag kom på att den låg i hallen hemma. Men efter några minuter kom de ut med bilen och allt var klart, hur lyckades de med det? Antingen så hade de inte låst däcken när de satte på vinterdäcken eller så hade de en annan lösning på det hela. För när jag kom hem så låg den där i hallen.


  


Idag jobbade jag mycket med hur vi ska få in kunder på kurser. Skulle försöka göra ett nyhetsbrev i HTML format, men jag kan inte det. Efter jag försökt och försökt igen så fick jag väl till något speciellt i alla fall. Det kanske finns en kurs för det också.


I morgon är det fredag och då är det dags för thai, jag har längtat hela veckan. Jag har ätit påsk/jul skinka med potatis och sallad hela veckan. Så i morgon blir det lite fest.


I kväll är det Criminal Minds och det ser jag fram emot, dags att sluta alltså.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards