Louise Dagbok

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Louise - 11 april 2010 19:33

Det började med lite mulet väder men det blev bättre ju längre ut på Värmdö jag kom. Först var jag och mötte upp familjen, skulle få mormors knivar slipade. Såg till att jag fick mina egna slipade också, de är väldigt vassa nu.


Var lite tidig för att hämta upp mormor vid bussen så jag tog en sväng in till Värmdö golfbana. Tänkte att här kanske det finns något att fotografera inför veckans övningsuppgift. Men gräs och canadagäss var allt som fanns, inget bra motiv.


Jag och mormor fick mycket gjort idag, både kvantum och Brisak. När vi kom hem så såg jag att nästan all snö var borta, super härligt. Jag kunde köra upp bilen ända upp och det var inga problem för mormor att gå från bilen. Vi kunde sitta på trappan och känna våren i solen.


Hemma igen så tappade jag upp ett bad, det var väldigt skönt att ligga där och läsa en bok. Har skickat in mina bilder för övningsuppgift nr 1. Så nu är det klart, men då såg jag att hon lagt ut övningsuppgift 2. Oj, den var lite marigare.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards