Louise Dagbok

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Louise - 13 april 2010 19:20

Jaha, då var det dags att åka på kurs. Det var ett bra tag sedan jag var på kurs, jag har varit på föreläsningar osv men inte på kurs på det här sättet. Nu ska jag förhoppningsvis lära mig något. Jag tog buss och tunnelbana till kursen och det gick hur bra som helst, jätte smidigt. På plats blev jag förvånad över hur många vi var på kursen, närmare 40 stycken. Och när vi alla presentera oss för varandra så upptäckte jag att vi nästan alla har samma orsak att vara på kursen. Det är inte fel på mig…så det så!!! *asg*


Lunchen bestod av fisk med potatismos eller kyckling och bulgur, till efterrätt var det en jordgubbstårta. Jag åt lite lunch och skippade efterrätten, hur duktigt är inte jag. Till fikat på eftermiddagen serverades det mycket godsaker, ha ha ha. Jag kände på mig det här och väntade på det, det blev lite godsaker ner i magen. Se nedan:


  


Hemma så började jag laga lite mat, det blev natchos. Jag blev lite sugen på det när jag var nere i affären och handlade. Hemma sedan så satte jag mig ner och skrev anteckningar från första kursdagen, måste skriva ner det när det är färskt i minnet.


Ikväll blir det inte mycket gjort, i morgon ska jag till banken direkt efter kursen.  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards