Louise Dagbok

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Louise - 10 april 2010 20:21

Gick upp vid 9 tiden och jag var helt utvilad, det kändes kanon. Inte ofta jag vaknar och är pigg, oftast är jag fortfarande trött och bara vill sova.

Åt frukost och tittade lite på morgon tv, men sedan var jag tvungen att gå ut en sväng. Jag gick till Gullmarsplan för att gå på systembolaget, inte till mig utan till mormor. Men när jag ändå var ute och gick försökte jag få till en bild till övningsuppgift nr 1. Det är inte lätt att hitta det jag skulle fotografera, jag skulle ta en bild efter vissa premisser. Jag fortsatte promenaden till Globen och sedan hem igen, det regnade och jag var rätt blött när jag kom hem igen.


Jag satte igång filmen Mamma Mia och lade mig i soffan och tittade på den. Men jag börjar alltid gråta i mitten av filmen, det är när Donna hjälper Sophia göra i ordning sig för bröllopet. Det är så starka mamma och dotter scener att jag inte kan hjälpa att tårarna kommer. Det är ett rätt jobbigt ögonblick och jag vill helst bara spola förbi det.


Gick till affären och handlade lite grejor, köpte Amelia också. Lade mig i soffan och läste, blev lite sugen på grillat och läskande drinkar. Längtar till sommaren helt enkelt.


  


  


Jag och Lise brukar gå på bio när vi reser, det är som en tradition vi har. Vi har även pratat om att hinna med en film i New York, och varför inte gå och se Sex in the city 2. Den har premiär samma dag vi flyger till USA, det ska jag ta upp med henne.


I kväll var det premiär för Wild Kids, herregud vad dessa ungar får göra. Michelle kan inte vänta tills hon får söka, jaha då ska man oroa sig över det. Tur att det när något år kvar, men sedan kommer Liam och till slut Lukas. Men det lär dröja minst 8 år till dess, då bor jag i Australien säger Lise. Jag vet inte det jag, vi får se.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards