Louise Dagbok

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Louise - 15 april 2010 20:59

Upp och gå, gå bort de goda efterrätterna jag mofflat i mig på kursen. Jag trodde det skulle vara hårdare men det gick alldeles utmärkt. När jag var klar så hämtade jag upp tjejerna som lämnat ifrån sig sina bilar av olika anledningar. Men vi var på plats och började jobba vid 8.


Det var lite trögt men jag började gå igenom saker som jag lärt mig på kursen. Sedan var det lite jobbiga saker som chefen tog upp men som Sofia (min guru) sa, låt det rinna av dig.


Idag var vi ett helt gäng som gick till thai, de har fått det bra där borta. Och maten är självklart god, som vanligt. Efter jobbet körde jag tillbaka tjejerna så de kunde hämta sina bilar, sedan åkte jag till Nettan och Bernte. Jag skulle hämta de saker jag köpte vid ljuspartyt och då passar vi på och äta middag tillsammans. Jätte trevligt och väldigt gott. Tack snälla.


Sedan åkte jag och tankade bilen, ingen soppa. När jag öppnade dörren hemma så låg det massor med räkningar där, varför ska de komma samma dag. Det känns extra jobbigt när det är 6 vita kuvert som ligger där. Men förhoppningsvis är det en liten löneförhöjning i lönebeskedet den 25:e, och att de hamnat på kontot som de ska.


På kvällen kom syster upp på msn, då kopplade jag upp bildskärmen. Gud vad hon garvade, men hon hörde mig men jag hörde inte henne. Hon får nog allt fixa det där med micken.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards