Louise Dagbok

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Louise - 5 april 2010 20:49

Körde hårt i tvättstugan och blev klar efter två timmar. Hade i och för sig inte så mycket tvätt, mest lakan och sånt. Sedan blev det lite slappa i soffan innan jag åkte till Heron för att möta upp Pia. Vi såg Green Zone, inte vad vi var trodde det skulle vara. Det var en krigsfilm, men helt okej för mig. Men, nästa gång får det bli en rolig film. Jag är nu skyldig Pia en filmkväll, kanske om två veckor igen.


  


Vi käkade lite grekiskt till middag, alltid lika gott. I morgon är det då dags att jobba igen, det känns väl okej. Jag ska träna först, det ser jag verkligen fram emot. Men jag drömde så konstigt i natt och jag mådde lite dåligt när jag vaknade. Den handlade om semesterplanering och Axfoods kontorister, tell no more säger jag bara. Jag tänkte inte en sekund på jobbet i söndags varför drömmer jag om jobbet då? Ena natten drömmer jag om att jag är fastspänd och en fånge och andra natten drömmer jag om saker som har kopplingar till jobbet. Inte bra alls. Vi får se i morgon vad jag drömt om, hoppas det är om en stor vithaj och jag fångar honom på bild. Det vore något det.

Av Louise - 5 april 2010 09:26

Vaknade tidigt och det var snöflingor i luften. Jag såg ju på vädret i går att det skulle snöa men det är lite svårt att förstå när man tittade ut och det var så fint väder.


Har tvättstugan idag och egentligen orkar jag inte men jag måste. Ska hinna med en bio med Pia idag också, vi får se vad det blir.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards