Louise Dagbok

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Louise - 23 april 2010 20:55

Efter en promenad i morse var det dags att få lite massage. Karin kom och hon fick äran att massera mina ben, och som hon masserade. Det gjorde så fruktansvärt ont men det är ju bra att få igång cirkulationen. Efter massagen blev jag så trött att jag inte gjorde många knop på jobbet. Jag tog ju en promenad till thai och köpte mat men det var väl allt.


Efter jobbet åkte jag till syster och där mötte jag dem på vägen. De var ute och letade efter Kevin som hade sprungit bort. Kevin är deras hund och han är en liten jäkel på att rymma. Så vi åkte runt omkring och efter en stund hittade hon honom.

Jag körde Michelle till handbollen sedan hem till syster igen och fika.


Sedan kom Patrik hem med Michelle och maten, det blev tacos. Det var jätte gott och trevligt.

När jag skulle åka hem så såg jag ett gäng hjortar stå och beta vid kyrkan. Var tvungen att stanna och ta en bild.


  


  

När jag kom hem och parkerade såg jag en stor duva stå och äta bredvid bilen, jag tog en bild på den jäkeln också.


  


Men nu är det Miss Marple som gäller.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards