Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 25 juni 2009

Trött som bara den.

Av Louise - 25 juni 2009 21:27

När vi kom ut till Tyresö på morgonkvisten så väckte vi dem. De kom ut och mötte oss, så vi satte oss i soffan och pratade om deras fest och om vår kväll hemma.

 

De hade haft det jättetrevligt på festen, roligt för dem. Jag lämnade dem vid 8 tiden och åkte till Tyresö Hälsan, dags för blodtrycket igen. Jag var ju rätt tidigt eftersom jag hade tid klockan 9. Trodde kanske att jag skulle få komma in tidigare men jag fick inte komma in förrän 8.55 Blodtrycket var bra, jag hade 115/75, det är okej.

 

Åkte till jobbet och jobbade till 16.30, tiden går väldigt långsamt när det inte finns så mycket att göra. Men jag gjorde klart Katarinas bilder, pappas bilder och sedan kom Sussilull och önskade 6 bilder. Så nu har de alla fina bordstabletter med mina bilder.

 

Åkte upp till Eko för att försöka handla det sista innan semestern, fick ta en sväng till Ica Globen också. När jag kom hem så gick jag igenom lite räkningar och satte mig vid datorn för att betala några räkningar. Då upptäckte jag att Pizzerian hade tagit dubbelt betalt för salladen jag köpte i söndags. Jag tog en kopia på kontoutdraget, ska visa för dem.

 

Jag mötte upp Bosse vid Grekiska Restaurangen, han bjöd på middag. Snälla rara Bosse, alltid lika trevligt. Jag gick sedan in och visade vad de gjort, han försökte först inte förstå men sedan såg han ju. Han förklarade att han fått en ny kortdragare, den andra var trasig. Men jag tog två nya sallader med cola istället för pengarna, nu har jag middagen klar i morgon.

 

Nu vill jag gå och lägga mig, jag är trött.

 

God natt kompisar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards