Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2009

Någon ramlade ur sängen

Av Louise - 26 oktober 2009 18:25

I natt vid 2 tiden så vaknade jag av att någon ramlade ur sängen, det måste ha varit det. Det small till så högt och efteråt så började någon prata. Men jag somnade självklart om men det är lite obehagligt när man vaknar så plötsligt. Det första man tänker på att om ljudet kommer från ens egen lägenhet. Men det var nog hos grannen för det hände ingenting efter det.


Iväg till jobbet och idag var jag några minuter sen, oj oj oj. Attans vad jag slarvar. Idag var ingen rolig dag, det var för mycket att göra. Jag kunde inte sitta telefonfri för det ringde alldeles för mycket. Så mina uppgifter får jag lägga på framtiden, hur långt fram vet jag inte för vi kommer ha det tufft i några dagar nu. Men det är ju bara den här veckan sedan är vi full styrka igen. När jag börjar stressa upp mig känner jag att värken kommer tillbaka, om den nu har försvunnit. Tur att jag har Iprenen med mig hela tiden. Till lunch blev det kyckling med cashewnötter igen, fast jag hade glömt plånboken så Elinor ställde upp. Det smakade inte likadant som det alltid gjort, de hade bytt olja tror vi. Men vi blev inte sjuka så det var nog inget farligt iallafall.


Det var skönt när klockan äntligen var 16.30, dags att åka hem och ta det lugnt. Åt lite middag, kollade posten. Där låg det, Criminal Minds. Pappa har varit så duktig och spelat in det till mig och syster. Vet inte om jag hinner idag men annars får det bli i morgon.


Jag glömde berätta att igår smällde min tv, den liksom smäller och fortsätter gå. Den har gjort det några gånger så det dröjer väl inte länge förrän den ger upp helt, men då får man bara åka och köpa ny tv helt enkelt.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards