Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2009

Min Vithajs DVD kom på posten idag.

Av Louise - 27 oktober 2009 21:11

Idag när jag kom hem så hade jag fått min andra DVD från Andrew och Jen. Min DVD från den andra resan med Rodney Fox Great White Shark Expedition. Jag tog nog inte ens av mig jackan innan filmen var i spelaren, satte mig ner och började titta. Ha ha ha, den var rolig. Andrew hade filmat mig rätt mycket, en glad Lollo kan man säga. Mycket skratt från mig och alla de andra. Får mig att längta ännu mer ner till Neptune Island.




Sedan fick jag en bonus DVD, den heter Rodney Fox and the sharks. Den handlar om Rodneys olycka och om hans liv med hajar, det gäller inte bara vithajar utan alla sorters hajar. Den var lång och mycket intressant, nu hade ju jag sett den tidigare men jag kunde ju inte låta bli att se den igen. Jag har ju träffat Andrew Fox några gånger nu men aldrig Rodney, det skulle vara kul att även få träffa honom. Vi får väl se om jag lyckas nästa gång. Jag ska ringa Andy senare i veckan och kolla om han fixat in mig på någon tur. Det gäller att hålla reda på pengarna nu så jag verkligen kan köpa biljetten på fredag. När jag har biljetten kan jag slappna av och börja se fram emot semestern. På lördag morgon kan jag ringa Resh och berätta att jag snart är på väg.


Tog en promenad på lunchen idag också, det var jätte skönt. Jag måste försöka att ta en liten varje dag, det känns bättre då. I morgon ska jag hem till Pia och titta på ljus och äta hennes goda bullar. Det kanske finns något ljus jag kan ge till någon i julklapp.


Nä, nu ska jag kolla på Criminal Minds som pappa spelade in till mig.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards