Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Kilroy Travels here I come.

Av Louise - 30 oktober 2009 11:42

Åkte till Clarion Hotell Sign i morse för jag och Monica skulle gå på Hogia Seminarium. Men när vi kom fram så var det avbokat, för en vecka sedan! Jaha, ska vi åka och jobba nu eller. Nä, sa jag utan nu går vi och fikar och diskuterar detta. Vi gick till Vetekatten och tog varsin kopp kaffe och en liten bulle. Så liten var den inte men jag vill att ni ska tro det. Vi satt där till straxt efter 10, då gick jag ner till Kilroy och betalade min biljett. Tjejen frågade vad jag ska göra i Australien. Jag ska dyka svarade jag. Men är inte du personen som dyker med vithajar frågade hon mig? Det stämmer sa jag och skrattade. Har du fortfarande inte sett några säger hon då? Jo, jag har sett men nu vill jag tillbaka. Då säger tjejen i kassan bredvid att hon hade haft en kund i går som ville dyka med vithajar men att hon inte hade någon information om det. Så jag berättade hur han skulle gå tillväga för att boka med Andrew, gav dem hemsidan och berättade kostnaden. Hon blev jätte tacksam och mailade kunden direkt.


Sedan åkte jag hem och nu ska jag kolla med syrran om vi ska mötas upp och jag ska få krattan till mormor. Fortsättning följer.


  

 
 
sussilull

sussilull

31 oktober 2009 07:35

Å va skönt med en dag ledigt! ;-)
å tur att bullen inte var så liten ändå..*s*
Häftigt för dej att biljetten är bokad och klar nu. Nu är det bara för dej att vänta.
Själv har jag ju "flyttat" men ingen inflyttningspresent från Leffe fick jag :-(
Ses på måndag!
Ha en jättebra helg! :-)

http://www.sussilullolitetill.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards