Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 16 april 2010

Så var det fredag igen

Av Louise - 16 april 2010 20:10

Som jag längtat efter den här dagen, äntligen får jag sova i morgon bitti. Inatt så högg jag vet och skällde ut en kollega, hoppas jag inte ”jobbar” i natt.

Vi åt ju thai till lunch i går så jag visste att ingen ville ha det idag igen men så kom Leffe och frågade om jag skulle köpa thai. Å, va glad jag blev. Då var jag inte själv som skulle beställa, fast det är jag som åker och handlar åt honom. En bisyssla i min arbetsbeskrivning är nämligen att vara sekreterare åt Leffe. Men han får inte utnyttja mig, då säger jag stopp. *asg*


Efter jobbet åkte jag till ICA Globen och handlade något som vi ska äta till lunch i morgon. Pappa och Marita kommer förbi och vi skulle fika och käka något. Det blev varsin räkbomb, de är så goda och de är lagom till lunch. Kolla in dem här så får ni se.


  


Sedan när jag kom hem så började jag lägga in grejor på tradera. Nu ska det tjänas lite pengar, det var hela Morden i Midsomer serien och 20 andra DVD filmer. Men sedan hittade jag inget mer att sälja så jag slutade.


I kväll blir det att slappa för i morgon kommer Lise och Mads och då kommer väl det bli springa av här hemma. Okej, killen har väl inte ens börjat krypa men snart så.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards