Louise Dagbok

Alla inlägg den 8 december 2008

Av Louise - 8 december 2008 21:34

Oj, det var nära att jag inte åkte till jobbet idag. Jag kände att jag inte har något där att göra. Jag var hängig, ont i magen och bara kände att jag har absolut ingenting att göra. Men jag åkte dit men jag var lite sen, typ 5 minuter. Vad gjorde jag sedan…. jag körde igenom några Bonnierkurser. Det gick ju bra, dagen tog ju äntligen slut ändå.

 

Hem och diska, vattna blommorna och ladda ipoden med nya böcker. Jag pratade med mormor och hon sa att jag inte skulle komma ut på söndag utan nästa lördag. Det är ju jätteskönt för då får jag en hel helg ledig. Så då får det bli mormor nästa lördag och pappa på söndagen. Jag vill nämligen verkligen vara ledig dagarna efter jul. Inte känna att man måste iväg någonstans. Förmodligen blir det en lunch ute hos mormor men det får räcka så. Jag tänker ligga i soffan och läsa böcker och äta Polly (du får gärna komma över på en fika och polly, Sussi).

 

Jag laddade ipoden med några nya böcker, hur mycket jag än fyller den så blir den aldrig full. Jag har 50 GB ledigt fortfarande, det är väldigt mycket. Snart måste jag börja samla på mig lite filmer även på min dator så jag har när jag ska till Australien.

 

Idag fick jag ett meddelande på Facebook av en namne, hon frågade varför jag tjatar om något som heter Princess II. Det är alltså namnet på båten jag ska åka ut med i januari. Jag har alltså en nedräkning och har idag 46 dagar kvar… tror jag.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards