Louise Dagbok

Alla inlägg den 18 december 2008

Av Louise - 18 december 2008 20:15

Idag hade vi konferens i Kungens Kurva. Det var utbildningsavdelningen som skulle gå igenom nya versionen. Det gick ju bra och det var väldigt trevligt. Jag pratade och de andra lyssnade, de var väldigt duktiga. Vi jobbade på rätt bra och vi skrattade gott emellanåt. Det var lite höst terapi kan man säga. Vi var helt ensamma i deras konferensavdelning så vi fick full service. Fanns inget att klaga på alls.

                              

Efter jobbet åkte jag och köpte en julklapp till Pia, jag köpte en XXX. Du trodde väl inte att jag skulle skriva här vad jag köpt till dig va? Nu är hela Groundstroem familjen klar. Nu har jag bara den svåraste kvar och det är pappa Peter. Jag kan aldrig komma på något bra att köpa till honom och Mariola. Men jag får väl åka någonstans och kolla runt lite.

 

När jag kom hem gjorde jag en sallad för jag orkade inte fixa något annat. Men sedan behövde jag inte äta något mer för jag åt lite mycket till lunch. Satte mig och skrev ner allt som vi gick igenom på konferensen. Jag kunde inte läsa allt jag skrivit så jag måste fråga de andra i morgon.

 

Jag pratade med mormor och allt verkar bra där. Hon har dammsugit vardagsrummet idag och ska skura golvet i morgon. Morbror mår tydligen också bra, han har pratat med en doktor och de har kommit fram till att han fick en depression efter mamma gick bort. Jag kallar det bortförklaring…

 

Jag går nog och lägger mig tidigt i kväll, är faktiskt väldigt trött.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards