Louise Dagbok

Alla inlägg den 30 december 2008

Av Louise - 30 december 2008 23:00

Hade problem att somna igen så i morse var jag trött, men larmet ringde i alla fall. Det ringde lite mindre idag, faktiskt väldigt mycket mindre än i går. Vi var också en mer, Monica jobbade idag.

 

Jag var lite trött efter jobbet så jag åkte hem och vilade en stund. Jag somnade och vaknade när Pia ringde för att säga att hon var på väg. Vi gick på bio i kväll, vi såg YesMan och den var faktiskt rätt rolig. Jag är ingen fan av Jim Carrey, tycker hans tidigare filmer är lite löjliga. Hans humor när han larvar sig med ansiktet är bara trams (där lät jag gammal). Men den här filmen var inte alls sådan utan rätt okej, en bra handling och rätt rolig.

 

När jag kom hem nu så la jag mig i soffan och ringde och pratade med syster. Liam har 39,5 grader och vägrar ta alvedon. När syster sa att då måste de åka in till farbror doktorn så då tog han medicinen. Både Liam och Lukas har väldigt många vattkoppor i mun och hals och det gör tydligen väldigt ont. Stackarna, när de pratar så är de väldigt hesa. Charmigt men väldigt synd om dem.

 

Pia köpte en tv som hon ska ha i sovrummet idag, jag vill också ha en tv i sovrummet. Men jag vet inte om jag ska vänta tills den i vardagsrummet går sönder. Känns så onödigt att ha två tv apparater i en så liten lägenhet. Jag vill nog hellre köpa en större till vardagsrummet. Men jag ska först ha lite semester i Australien.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards