Louise Dagbok

Alla inlägg den 21 december 2008

Av Louise - 21 december 2008 19:09

Idag har jag nog nyst 1598 gånger, näsan rinner och ibland har jag svårt att få luft. Jag har bara två dagar kvar att jobba sedan kan jag bli lite snuvig. Men snacka om att det är jobbigt att nysa. Det gör ont efter några gånger. Jag gjorde lagen till sillen och när ättikan blev varm så steg en obehaglig doft och jag började nysa igen. Den här gången hade jag svårt att sluta nysa, men tillslut så gjorde jag ju det.

 

Men nu är sillen inlagd och jag la även in en slanggurka. Skinkan är griljerad och jag har till och med provsmakat den. Den är helt klart godkänd.

 

Jag var och hälsade på Lasse som gjort mina tatueringar. Jag visade den tatuering som jag vill göra på låret, han har tid innan jag åker men den hinner inte läka innan jag ska ner och dyka. Så jag väntar tills jag kommer hem, det blir bättre. Men det hade varit kul att visa den för dem.

 

Jag skickade in en bokning till YHA Adelaide, så jag har någonstans att bo när jag kommer till Adelaide. Deras hemsida var lite dålig när de t gäller bokningen så jag mailade dem istället. Vi får hoppas att det går fram.

 

Klockan är 19 men jag är lite trött, men jag kan ju inte gå och lägga mig nu. Jag kollar väl på Bones sedan är det natti natti. Jag ska drömma om Kyckling med cashewnötter…

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards