Louise Dagbok

Alla inlägg den 13 december 2008

Av Louise - 13 december 2008 11:04

Glad lucia mina vänner. Jag skulle sova länge idag men vaknade redan 8.30 och var rätt pigg. Satte mig på soffan vid 9.20 och satt där och kollade skidor hela dagen. Gick ner och handlade lite grejer på Ica och sedan gjorde jag lite tacos till middag. Jag har verkligen inte gjort många knop idag och det är jag stolt över. Det har verkligen varit skönt att inte gjort något.

 

Syrran ringde och berättade att Michelle har prickar över hela kroppen. Hon är ju hos farmor och farfar så hon vet inte hur de ser ut men tydligen var det mycket prickar. Vi diskuterade om det kanske var allergi eller något för jag såg inga prickar när hon klädde på sig efter luciafirandet på skolan. Vattkoppor hade hon ju när hon fyllde 1 år så det är det ju inte. Vi får väl se när Michelle kommer hem.

 

Och det är nog vattkoppor hon har i alla fall. Nu har Michelle kommit hem och hon har massor med prickar. Syrran säger att det är MASSOR och överallt. Stackars Micha, men hon hade ju det när hon var liten. Hur är det möjligt?

 

Okej, det blir alltså en prickig jul, för om Micha har det nu så lutar det väl åt att Liam och Lukas också får det. Vi får se.

 

Nä, nu ska jag lägga mig ner igen och kolla på tv. Det är EM i simning…

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards